Przejrzysty proces rekrutacji

Rekrutacje w naszej firmie przeprowadzane są na wysokim poziomie. Do naszych kandydatów podchodzimy z szacunkiem – to jedna z najważniejszych wyznawanych przez nas wartości.

Krok 1

– zapoznajesz się z naszą ofertą
– zgłaszasz swoją kandydaturę poprzez aplikację na naszej stronie.

Krok 2

– nasz specjalista z Działu Zasobów Ludzkich analizuje nadesłane dokumenty aplikacyjne,

– nawiązuje kontakt z wybranymi kandydatami.

Krok 3

– nasz specjalista z Działu Zasobów Ludzkich przeprowadza wstępną rozmowę rekrutacyjną (bezpośrednią lub telefoniczną), w trakcie której analizuje Twoje preferencje lokalizacyjne oraz ustala dogodny termin spotkania.

Krok 4

– spotkanie rekrutacyjne z odpowiednio Koordynatorem ds. Aptek / Kierownikiem Apteki / Specjalistą Działu Zasobów Ludzkich

– rozmowa rekrutacyjna w trakcie której następuje poznanie Twoich kompetencji zawodowych i dotychczasowego doświadczenia,

– omówienie warunków zatrudnienia.

Krok 5

– informacja zwrotna odnośnie Twojego zatrudnienia,

– rozpoczęcie procedury zatrudnienia lub w przypadku negatywnej decyzji informacja zwrotna.