Przejrzysty proces rekrutacji
Rekrutacje w naszej firmie przeprowadzane są na wysokim poziomie. Do naszych kandydatów podchodzimy z szacunkiem – to jedna z najważniejszych wyznawanych przez nas wartości.

Krok 1
– zapoznajesz się z naszą ofertą
– zgłaszasz swoją kandydaturę poprzez aplikację na naszej stronie.

Krok 2
– nasz specjalista z Działu Zasobów Ludzkich analizuje nadesłane dokumenty aplikacyjne,
– nawiązuje kontakt z wybranymi kandydatami.

Krok 3
– nasz specjalista z Działu Zasobów Ludzkich przeprowadza wstępną rozmowę rekrutacyjną (bezpośrednią lub telefoniczną), w trakcie której analizuje Twoje preferencje lokalizacyjne oraz ustala dogodny termin spotkania.

Krok 4
– spotkanie rekrutacyjne z odpowiednio Koordynatorem ds. Aptek / Kierownikiem Apteki / Specjalistą Działu Zasobów Ludzkich
– rozmowa rekrutacyjna w trakcie której następuje poznanie Twoich kompetencji zawodowych i dotychczasowego doświadczenia,
– omówienie warunków zatrudnienia.

Krok 5
– informacja zwrotna odnośnie Twojego zatrudnienia,
– rozpoczęcie procedury zatrudnienia lub w przypadku negatywnej decyzji informacja zwrotna.