Przejrzysty proces rekrutacji

Rekrutacja w naszej firmie to nie tylko proces. Podchodzimy do kandydatów z szacunkiem, widząc w nich nie tylko umiejętności, ale także potencjał i pasję. Nasze wartości to nie tylko puste słowa – to fundament, na którym budujemy nasz Zespół Marzeń. Dla nas szacunek to nie tylko obowiązek, to sposób, w jaki tworzymy trwałe relacje z przyszłymi liderami naszej firmy.

Krok 1

Krok pierwszy to przejrzenie naszej aktualnej oferty rekrutacyjnej. Aplikować na wybrane stanowisko możesz za pomocą formularza dostępnego na naszej stronie internetowej.

Krok 2

Po pierwszym etapie analizy zgłoszonych dokumentów aplikacyjnych, nasz specjalista z Działu Zasobów Ludzkich kontaktuje się z wybranymi kandydatami.

Krok 3

W kolejnym etapie rekrutacji, nasz Specjalista ds. Zasobów Ludzkich przeprowadza krótką rozmowę telefoniczną z kandydatem, podczas której ustalicie dogodną lokalizację oraz termin spotkania rekrutacyjnego.

Krok 4

Kolejny etap to rozmowa z Koordynatorem ds. Aptek, Kierownikiem Aptek oraz wybranym Specjalistą ds. Zasobów Ludzkich*.
Podczas tego etapu poznajemy Twoje preferencje i oczekiwania względem stanowiska, na które aplikujesz. Rozmawiamy na temat Twojego doświadczenia zawodowego i omawiamy warunki współpracy.
*W PRZYPADKU OGŁOSZEŃ NA STANOWISKA APTECZNE

Krok 5

W tym etapie przekażemy Ci informacją zwrotną dotyczącą Twojej aplikacji na wybrane stanowisko. W przypadku chęci podjęcia współpracy, rozpoczniemy procedurę zatrudnienia i zawarcia umowy.

Krok 6

Ostatnim etapem rekrutacji jest wdrożenie przez nas nowego pracownika, tak aby w nowym miejscu mógł swobodnie zacząć swoją pracę.